onsdag den 20. februar 2013

Vinderne af den fine GIVE AWAY blev....


Så har vi fundet vinderne af vores Give Away, hvor den heldige kunne vinde en valgfri præmie fra Kirkesjovs Big Cartell og en heldig 2. præmie vinder får de fineste honeycombs og masking tape...

De heldige blev:

1. præmie - Grysling - du har vundet et par fine sko fra Livie og Luca til din søn.

2. præmie - Anna Svenning/Laralil - du har vundet honeycombs og masking tape.

Tillykke til jer begge og tak til jer alle, fordi I havde lyst til at være med.

Mette har været så sød at give rabatkode på fri fragt og derudover er der -20% på ALLE Livie&Luca sko. Ønsker du at benytte rabatkoden skriver du blot FRIFRAGTFEBRUAR i rabatkodefeltet der kommer op ved betaling. Engang imellem driller det, og så skriver du blot koden i bemærkninger, og så fratrækker Mette rabatten og fragten manuelt. :)

Du finder alt det fine i shoppen lige her...

4 kommentarer:

Anna sagde ...

Nej, hvor er jeg heldig! Dem vil jeg glæde mig til at modtage. Mon jeg skal skrive min adresse til dig eller til Mette Kirkesjov?

Kh
Anna

Gry Aarestrup sagde ...

Hold fast og kald mig Mogens jeg har vundet. Det er simpelhen såååå stort er lykkelig for at kunne give min søn så fine sko at gå foråret imøde i. Tusind tak for en utrolig fin give a-way...

Ivalu Møller-Egede sagde ...

Tillykke til de heldige vindere.. :)

Nanna sagde ...

Tillykke til de MEGET heldige :-)